USD = 41.99 грн.
EUR = 41.30 грн.
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Туристичний оператор АЛЬЯНС, бажаючи надати роз’яснення з питань, що виникають або можуть виникнути у споживачів (туристів) та туристичних агентів в умовах війни, розв’язаної рф проти України, повідомляє наступне:

Громадяни, які безпосередньо (або через туристичних агентів) повністю або частково оплатили Туристичному оператору «АЛЬЯНС» туристичні подорожі (тури), дати здійснення яких припадають (або вірогідно можуть припасти в майбутньому) на період дії воєнного стану (введеного Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 р. «Про введення воєнного стану в Україні» та подовженого відповідно до Указу Президента України № 133/2022 від 14.03.2022 р.), зможуть в повній мірі скористатися оплаченими коштами для замовлення (бронювання) для себе та осіб, зазначених у договорі на туристичне обслуговування, нових турів після закінчення війни, припинення (скасування) воєнного стану та відновлення можливості для закордонних туристичних подорожей з України. Туристичним оператором «АЛЬЯНС» отримані кошти наразі в повному обсязі зараховано на так звані депозити в гривні на ім’я осіб, що їх оплачували. Депозит не можливо передавати 3м особам. Можливо буде використати тільки по заброньованим напрямкам, авіакомпаніям та готелям за наявності вільних квитків та місць у готелях.

При цьому, звертаємо увагу на те, що:
- Туристичний оператор «АЛЬЯНС» не стягує жодних штрафів (неустойки) із суми депозиту (за можливе порушення строку оплати або відмову туриста від поїздки тощо);
- Туристичний оператор «АЛЬЯНС» не вимагає від туристів (туристичних агентів) обов’язкового надсилання письмової відмови (ануляції) від оплаченого туру, як умови для збереження всієї суми депозиту;
- Туристичний оператор «АЛЬЯНС» обов’язково надасть можливість кожному туристу скористатися всією сумою його депозиту після припинення (скасування) воєнного стану та відновлення можливості для закордонних туристичних подорожей, незалежно від того, як саме (через турагента або напряму) нами було отримано кошти.

Що ж стосується питань подовження строку туру, що вже розпочався, або бронювання нових туристичних послуг для тих туристів, які на момент початку війни опинилися за кордоном, ми пропонуємо звертатися з цих питань до Туристичного оператора «АЛЬЯНС» на електронну пошту sales@alliance.ua. З усіх інших питань радимо туристам, які наразі перебувають за кордоном, звертатися до посольств (консульств) України за місцем тимчасового перебування (перелік дипломатичних установ розміщено на інтернет-сторінці МЗС України за посиланням.

Також маємо зазначити, що з питань, які пов’язані із страхуванням туристів (від невиїзду, медичним та від нещасного випадку, подовження строку дії полісу або придбання нових страхових послуг тощо) ми радимо звертатися безпосередньо до страхової компанії, зазначеної у виданому туристу страховому полісі.

При цьому, запевняємо, що Туристичний оператор «АЛЬЯНС» робить усе від нього залежне аби не допустити або ж звести до мінімуму будь-які викликані війною можливі збитки для громадян, що замовили та оплатили наші тури. Також переконливо просимо враховувати, що військові дії російської федерації проти України, що розпочалися 24 лютого 2022 року, є форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) відповідно до статті 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» і вони об'єктивно, тобто незалежно від нашої волі, наразі унеможливлюють вчасне та належне виконання зобов'язань, передбачених умовами укладених договорів на туристичне обслуговування.

З повагою та вірою в нашу близьку Перемогу,
Туристичний оператор «АЛЬЯНС»

Теж новини